Główną grupą kupującą lody impulsowe są dzieci i młodzież

Autor: dlahandlu.pl 30 kwietnia 2010 07:21

Główną grupą kupującą lody impulsowe są dzieci i młodzież

Najlepszym czasem na sprzedaż lodów jest okres od kwietnia do września. Szczyt przypada na miesiące letnie. - Najpopularniejsze są tak zwane lody impulsowe, czyli na patyku, rożki. Przypada na nie większość sprzedaży. Najczęstszymi klientami są dzieci i młodzież. Nie są oni przywiązani do konkretnych marek, a nawet przeciwnie - poszukują nowości - przekonuje sprzedawczyni ze sklepu w Podkowie Leśnej.

Dlatego producenci lodów co roku wprowadzają nowości. Zmieniają opakowania, składniki lodów. Jednak w praktyce musza dostosować się do preferencji klientów.
- Najlepiej sprzedają się podstawowe smaki- śmietankowy, truskawkowy i czekoladowy. Dobrze sprzedają się tez inne owocowe smaki. W zasadzie nie mam problemów ze sprzedaniem nowości. A jeżeli trwa promocja np. zjedz jednego wygraj drugiego, wtedy lody sprzedają się bardzo szybko - twierdzi sprzedawczyni.
Druga grupa lodów są tzw. lody familijne czyli większe opakowania, które w założeniach producentów można konsumować przez okrągły rok.
- Lody w pojemnikach podlegają takim samym prawom sezonowości jak lody na patyku. Popularne są też te same smaki. Jedyny wzrost sprzedaży lodów familijnych ma miejsce przed Świętami i Nowym Rokiem. Dlatego zima lodówki na lody wykorzystuje do innych celów - informuje sprzedawczyni.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7807

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    8,79

  • Śr

    7,28

  • Min

    5,69

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.