PARTNER PORTALU

Groszek: Akcje marketingowe wpływają na wzrost wartości koszyka zakupów

Autor: www.dlahandlu.pl 24 maja 2012 11:58

- Akcje marketingowe zachęcają klientów do zakupów w sklepach naszej sieci, a to z kolei przekłada się na zwiększenie wartości koszyka zakupowego w placówkach. Teraz uruchamiamy kolejną loterię dla klientów - nagrodą główną jest samochód osobowy w limitowanej wersji - Mazda MX-5 Spring Edition. Liczymy na to, że loteria zapewni naszym partnerom zwiększenie obrotów - mówi Anna Dobrońska, menadżer ds. marketingu sieci Groszek.

Koncept Groszek już od wielu lat prowadzi intensywne działania marketingowe. Przygotowuje pikniki otwarciowe, organizuje loterie, konkursy, prowadzi program lojalnościowy. W ubiegłym roku w ramach tych przedsięwzięć Groszek rozdał swoim klientom 5 samochodów osobowych oraz wiele nagród w tym sprzęt AGD, laptopy, skutery, czy bony podróżne.

Groszek to ogólnopolska franczyzowa sieć samoobsługowych sklepów spożywczych. Działa od 2000 roku. Groszek posiada ponad 1000 placówek zlokalizowanych na terenie całego kraju. Organizatorem sieci i właścicielem marki Groszek jest spółka Detal Koncept. Spółka wchodzi w skład Grupy Eurocash.
Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Benek45 2015-01-20 00:39:10

    Groszek sobie radzi całkiem dobrze, chociaż jak czytałem na portalu gowork.pl/opinie_czytaj,35216 pracownicy troche narzekają.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)



BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9143
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.