Groszek: akcje marketingowe wpływają na zwiększenie liczby klientów

Autor: dlahandlu.pl 4 stycznia 2011 11:32

- W 2010 roku przeprowadziliśmy szereg akcji marketingowych i promocyjnych, skierowanych do finalnych klientów. Sięgnęliśmy m.in. po loterie i konkursy z wykorzystaniem kanału SMS. W ramach akcji jubileuszowych rozdaliśmy klientom 3 samochody osobowe oraz wiele innych atrakcyjnych nagród. Prowadziliśmy kampanie reklamowe w najlepszych ogólnopolskich rozgłośniach radiowych. To wszystko przełożyło się na liczbę i poziom zadowolenia klientów placówek sieci Groszek - mówi Marcin Jeżyna, wiceprezes zarządu, dyrektor sprzedaży i rozwoju spółki Detal Koncept - organizatora sieci Groszek.

- Inwestowaliśmy nie tylko w dynamiczny marketing skierowany do klientów placówek działających pod szyldem "Groszek", ale też w akcje i konkursy przeznaczone dla franczyzobiorców. Jesienią wspólnie z franczyzobiorcami odbyliśmy konferencję szkoleniową w Turcji. Kontynuujemy także cykliczny program Bonus Pack, w którym w zamian za utrzymywanie określonego pakietu asortymentowo-ekspozycyjnego sklepy uzyskują dodatkowe korzyści - dodaje Marcin Jeżyna.

- W 2011 roku chcemy umocnić pozycję sieci we wszystkich województwach, zwłaszcza na zachodzie, północy i w centrum kraju. Cały czas pracujemy też nad podnoszeniem standardów i jakości placówek - podsumowuje wiceprezes Detal Koncept.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6017
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    1,99

  • Śr

    1,14

  • Min

    0,85

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.