Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Grupa Chorten rozwija się w województwie łódzkim

W Grupie Chorten w pierwszej połowie lutego podpisano kilkanaście nowych umów z detalistami. Na terenie województwa łódzkiego do grupy dołączyły Centra Spożywczo-Mięsne Włodarczyk. Osiem placówek handlowych tej sieci domyka setkę sklepów funkcjonujących w tym regionie.
Reklama

Grupa Chorten liczy sobie obecnie blisko 1230 sklepów w 9 województwach. W ostatnich dniach otworzył się zupełnie nowy punkt handlowy w Sokółce (woj. Podlaskie) należący do właścicielki sklepów Niespodzianka, która z Chortenem prowadziła dotąd dwie inne placówki.

Jednak o największej ekspansji w tym miesiącu można mówić w przypadku województwa łódzkiego, a to dzięki podpisaniu umów partnerskich z Centrami Spożywczo-Mięsnymi Włodarczyk. To sieć ośmiu sklepów znajdujących się na terenie gminy Czerniewice, w Białej Rawskiej oraz w Rawie Mazowieckiej. Cztery sklepy mają profil typowo mięsno-wędliniarski, a cztery kolejne to sklepy ogólnospożywcze. Największy z nich ma 200 m kw. Ostatni ze sklepów powstał zaledwie 1,5 roku temu, są plany na dalszy rozwój sieci, bo firma zainwestowała także w chłodnię z magazynem centralnym. Oferuje ona także wyroby własnej produkcji – zarówno mięsne, jak i garmażeryjne.

- Przez kilkanaście ostatnich lat nie współpracowaliśmy z żadną grupą handlową, ze względu na zbyt sztywne warunki oferowane w umowach. Na rynku jesteśmy od 1990 roku i dawaliśmy sobie spokojnie radę na tym ternie. Jednak uważam, że wchodząc do Grupy Chorten nic nie tracimy, a możemy skorzystać. Przekonało nas to, że nie jest to twarda franczyza, ponieważ chciałbym być odpowiedzialny za działalność własnej firmy, mimo, że potrafię słuchać rad dotyczących możliwości jej rozwoju – mówi Sławomir Włodarczyk, właściciel Centrów Spożywczo-Mięsnych Włodarczyk.

- Bardzo się cieszę, że w ciągu tych zaledwie dwóch lat od wejścia Grupy Chorten na teren województw łódzkiego, udało mi się przekonać do naszej oferty właścicieli już setki sklepów. Stajemy się coraz bardziej rozpoznawalni w centralnej Polsce, a sklepy szybko przekonują się, że dzięki nam zyskują lepsze warunki u producentów i dystrybutorów. Ten rok zapowiada się obiecująco pod względem kolejnych umów – zaznacza Radosław Kwiatkowski, dyrektor regionu łódzkiego w Grupie Chorten.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum