Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Gzella inwestuje w rozwój sieci sklepów własnych

Aktualnie mamy ponad 200 sklepów a w ciągu roku otworzymy kolejne 100. Celem długoterminowym jest osiągnięcie poziomu 500 delikatesów w Polsce i pełne pokrycie rynku tradycyjnego – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Hanna Lisewska, prezes Gzella Net.
Reklama

Obecnie rynek dystrybucji w branży mięsnej tworzą przede wszystkim silni gracze o ugruntowanej pozycji i mali dystrybutorzy, którzy uzupełniają dystrybucję globalną. – Rynek stopniowo się zmienia. Dystrybutorzy coraz szerzej wprowadzają nowoczesne systemy zarządzania wiedzą o kliencie, powstają bazy CRM, gdzie można zarządzać profilem klienta, czy też mobilne systemy zarządzania strukturą handlową. Na tym buduje się dziś przewagi konkurencyjne – wyjaśnia Hanna Lisewska. 

Zaznacza, że jej firma wypracowała autorskie standardy rozwoju biznesu. - Zapewniamy pakiet szkoleń, dbamy o wizerunek wewnątrz i na zewnątrz sklepu tak, aby klient odczuł efekt końcowy. W naszych delikatesach ma się czuć jak w domu - podkreśla prezes Gzelli. I dodaje: - W najbliższych miesiącach będziemy inwestować przede wszystkim w rozwój sklepów własnych, ich wyposażenie na poziomie zapewniającym wysoki standard obsługi.

Więcej na portalspozyczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum