Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Handel stawia na szkolenia z technik sprzedaży

Większość sprzedawców odbywa specjalne szkolenia powadzone przez doświadczonych psychologów oraz trenerów biznesu i wie, co zrobić, by sprzedać klientom droższy produkt za wyższą cenę - pisze onet.pl.
Reklama
Jak informuje onet.pl, uczestnicy szkoleń dla sprzedawców uczą się m.in. jak przyciągnąć uwagę klienta, budować argumentację, aktywnie słuchać i wzbudzać chęć zakupu oraz posiadania. Wszystkie instytucje zajmujące się handlem stawiają na wzrost obrotów, a co za tym idzie - na szkolenia z technik sprzedaży. I taki trend ma być utrzymany.

Techniki sprzedaży to wszystkie zachowania podjęte przez sprzedawcę począwszy od poznania potrzeb klienta, na nakłanianiu go do zakupu kończąc. Jedną z najbardziej popularnych technik jest cross - selling. W tej metodzie do już dokonanego zakupu oferowane są dodatkowe opcje. Sprzedawca ma komfort, że produkt został już kupiony i składając propozycję niczego nie traci.
Inna metoda nosi nazwę up - selling i polega na proponowaniu klientom produktu nowszego, o lepszych i przede wszystkim droższych parametrach - czytamy w serwisie onet.pl.
Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.