PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Hitpol: jednolity system zarządzania służy budowaniu lojalności

Autor: dlahandlu.pl 18 października 2010 14:47

Tworzenie jednolitego systemu zarządzania, który buduje wśród partnerów lojalność wobec sieci, stosowanie jednolitego systemu zaopatrzenia sklepów, kreowanie wspólnej polityki cenowej dla produktów promowanych w gazetkach promocyjnych oraz wdrożenie spójnego systemu informatyzacji sieci w ramach programów KC Market i KC Menadżer - to najważniejsze założenia współpracy z franczyzobiorcami sieci Hipol.

Nowością jest Program Dobrego Klienta sieci, skierowany jest do klientów detalicznych, którzy dokonując zakupów w wybranych sklepach zbierają punkty w systemie informatycznym, które następnie wymieniają na wybrane przez siebie nagrody (m.in. sprzęt AGD, sportowy). -

Sieć powstała w roku 2000 zrzeszając 9 placówek handlowych. Obecnie skupia ponad 100 sklepów pod marką Hitpol. Centrala wydaje ośmiostronicową gazetkę promocyjną  z ponad setką produktów, która jest kolportowana w liczbie ponad miliona sztuk rocznie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7668

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.