PARTNERZY PORTALU
  • Partner portalu: EY
  • Partner portalu

Hurt 360 dewizą Metro Group

Autor: dlahandlu.pl 7 stycznia 2020 12:56

METRO kontynuuje strategię pozycjonowania się jako dostawca kompletnych rozwiązań dla małych i średnich firm. Na corocznej konferencji prasowej zarząd i pracownicy zaprezentowali strategię "Wholesale 360" (Hurt 360 - przyp.red.), dzięki której międzynarodowy specjalista hurtowy rozszerzył swoją podstawową działalność w roku obrotowym 2018/19, a w tym ją dopracuje.

METRO rozwija niewykorzystany potencjał sprzedażowy w swoich głównych grupach klientów - HoReCa (hotele, restauracje i firmy cateringowe) oraz Traders (niezależne sklepy spożywcze). W ramach podejścia "Wholesale 360" firma oferuje szerokie portfolio produktów, doradztwa, narzędzi cyfrowych, usług i sprzętu, a także marketplace online.

METRO łączy już dużą sieć hurtowni z dostawą i usługami cyfrowymi. - Chcemy pomóc naszym profesjonalnym klientom w skuteczniejszym zarządzaniu ich codziennymi czynnościami biznesowymi - we wszystkich istotnych obszarach - powiedział Olaf Koch, prezes zarządu METRO AG. - Weźmy na przykład branżę hotelarską w Niemczech: największe wyzwania, przed którymi stoją właściciele firm, to trudności ze znalezieniem personelu, rosnące koszty operacyjne i wydatki personalne, a także wymogi ustawowe. Pod parasolem programu "Wholesale 360" stopniowo poszerzamy nasze portfolio zrównoważonych rozwiązań, które oferują wartość dodaną naszym klientom, i współpracujemy z nimi, aby ulepszyć ich procedury operacyjne. Kolejną zaletą dla naszych klientów jest to, że mogą uzyskać wszystko w jednym miejscu od marki, której ufają - dodał Olaf Koch.

Przeczytaj także:

Jednym z celów strategii jest wzmocnienie konkurencyjności klientów METRO - nie tylko po to, aby zwiększyć sukces ich klientów i firm, ale także wzmocnić relacje z klientami w perspektywie długoterminowej i zdobyć większy udział w rynku. Aby osiągnąć ten cel, METRO nawiązuje również współpracę z innymi dostawcami. - Dzisiaj restauratorzy wydają około jednej trzeciej swojego budżetu na żywność, środki czystości i sprzęt. Innymi słowy, dwie trzecie ich wydatków stanowią obszary, które obecnie nie są częścią podstawowej działalności METRO. Dla METRO oznacza to poszukiwanie sposobów wspierania naszych klientów w tych właśnie obszarach. Takie podejście nazywamy hurtem 360 - mówi Olaf Koch. 

Hurt 360 obejmuje sześć obszarów tematycznych: produkty, doradztwo, narzędzia cyfrowe, marketplace, usługi i sprzęt.

Podobał się artykuł? Podziel się!

4 Design Days 2020: ikony designu, najwięksi architekci, projektanci, producenci, deweloperzy o inspiracjach i trendach w architekturze i designie. Już 6-9 lutego 2020 r. w Spodku i Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach. Zarejestruj się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,88

  • Śr

    4,36

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7939
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.