IAA uważa, że jednakowe opakowania papierosów uderzą w gospodarkę
Od kilku miesięcy w Parlamencie Europejskim trwa poważna dyskusja na temat zmiany wyglądu opakowań papierosów. Mają z nich zniknąć kolorowe wzory, symbole a nawet loga marek. Dotychczasowy wygląd ma zastąpić jednolite czarno - białe opakowanie. Propozycja UE o stworzeniu jednakowego wizerunku uderza w prawo konsumenta do świadomego wyboru określonych marek - uważa MSR IAA.
Międzynarodowe Stowarzyszenia Reklamy IAA stoi na stanowisku, że tego typu działanie jest niekorzystne dla gospodarki UE, a nawet dla gospodarki rynkowej, ponieważ biznes opiera się na konkurencyjności a propozycja UE pozbawia jej.
Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA zwróciło się do Dyrekcji Generalnej ds. Zdrowia i Ochrony Konsumentów z prośbą o zaniechanie inicjatyw zamieszczonych w raporcie, a dotyczących ujednoliconych opakowań.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 11:25 Czesi chcą, żeby ponad połowa żywności w supermarketach pochodziła z Czech
- 11:10 Gowin: Nie ma podstaw utrzymania zamrożenia sklepów po 31 stycznia
- 10:48 Sprzedaż detaliczna w grudniu spadła o 0,8 proc. rdr
- 10:36 Niższa sprzedaż internetowa w grudniu to efekt otwarcia galerii handlowych
- 10:23 Grupa Żywiec zmienia prezesa
- 10:13 Whisky Old Perth wraca na rynek
- 09:44 W całym kraju otworzyło się ok. 70-80 obiektów gastronomicznych
- 09:28 PRCH w apelu do rządu: Otwórzcie centra handlowe 1 lutego
-
PKD sklepów franczyzowych nie uprawnia ich do tarczy, pomimo, że nie mogą...
-
Biedronka: Na opakowaniach produktów pojawi się komunikat o segregacji śmieci
-
Chiny: Xi pisze list do byłego szefa Starbucksa i zachęca do poprawy relacji...
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
W którą stronę pójdzie transformacja galerii handlowych?
-
Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 Wynagrodzenie na stanowisku kasjer w Kaufland wzrośnie do max. 4100 zł brutto
- 4 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 5 Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
- 6 Właściciel zakładów mięsnych Henryk K. ujęty w Argentynie
-
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.