Intermarche odświeża sklepy zgodnie z konceptem "power"

Autor: dlahandlu.pl 28 lipca 2020 10:55

Intermarche odświeża sklepy zgodnie z konceptem "power"

Zmieniony układ sklepu, poszerzona gama produktów świeżych, bio, fit i dań gotowych, dłuższe taśmy kasowe oraz odświeżona szata graficzna wnętrza i elewacji w supermarkecie w Pabianicach to nowa odsłona Intermarche Power.

Z badań porównawczych, które agencja Indago przeprowadziła w grudniu 2019 r. i czerwcu br., wynika, że 97 proc. klientów pozytywnie ocenia zmiany wprowadzone w pabianickim supermarkecie. Największy wzrost zadowolenia został odnotowany w 4 aspektach: wygląd i aranżacja sklepu; nowoczesność; świeżość oraz jakość produktów. Ze spontanicznych wskazań klientów wynika także, że docenili zwłaszcza mniejsze kolejki do kas oraz na dziale tradycja.

W pobliżu wejścia do pabianickiego supermarketu jest obecnie zlokalizowana strefa świeżego ryneczku. W niej dostępne są m.in.: pieczywo, wyroby cukiernicze, warzywa i owoce, sery, wędliny, mięsa, ryby oraz wyroby garmażeryjne. Wędliny, mięsa czy sery można zakupić zarówno w sprzedaży tradycyjnej, jak również w formie gotowych, zapakowanych porcji. Nowe elementy wyposażenia i ekspozycji towaru zostały zaproponowane w strefie owoców i warzyw, w tym automatyczna wyciskarka świeżego soku pomarańczowego. Z kolei na dziale pieczywo na klientów czeka samoobsługowa krajalnica. W ramach remodelingu powierzchni sprzedaży przeniesiono urządzenia chłodnicze z produktami mrożonymi bliżej kas. Kasy zostały wymienione na nowe, mają obecnie dłuższe taśmy oraz specjalne miejsce przeznaczone na torby foliowe i reklamówki dla klientów.

– Świeżość to idea przewodnia wprowadzonych zmian i rozumiemy ją szerzej niż tylko jakość produktów. Chcemy dostarczyć klientom pozytywne doświadczenia zakupowe – mówi Benjamin Ferte, członek Dyrekcji Handlowej Intermarché.

W sklepie zostały zaplanowane specjalne miejsca na kulinarne inspiracje dla klientów, ofertę promocyjną oraz sezonową. Nowa odsłona supermarketu to także szersza gama produktów ekologicznych, bio oraz artykułów przeznaczonych dla osób aktywnych, dbających o zdrowe odżywianie. Nowe produkty znalazły się również w działach kuchnie świata, nabiał czy napoje. Rozszerzono także ofertę wyrobów z własnej wędzarni i dań gotowych. Zgodnie z oczekiwaniami klientów sklep oferuje teraz dodatkowo kwiaty cięte i doniczkowe.

Od 5 czerwca sklep dodatkowo oferuje usługę z zakresu e-commerce – Intermarché Drive. Zapewnia ona możliwość zamawiania produktów przez internet i ich odbiór w specjalnie wyznaczonej strefie, znajdującej się przed supermarketem.

Zmieniona została także komunikacja wizualna. Zmianie uległo zarówno wnętrze supermarketu, jak i jego elewacja.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Wyrolowany 2020-07-30 19:35:18

    Intermarche to złodzieje I kłamcy. Franczyzobiorcy pooglaszali upadłość z desperacji, ponieważ mają gigantyczne długi. Grupa Muszkieterów to dno Mają ma swoim koncie ludzką krew.

  • Maria 2020-07-28 18:40:48

    W sklepie w Trzebiatowie kiedyś były towary wyprodukowane koło nas, Kołobrzegu czy Koszalina a teraz ich nie ma. Szkoda bo to co dobre i z naszego regionu szybko znikają. Nie mam już teraz po co iść do tego intermarche..

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7050
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    8,20

  • Śr

    6,30

  • Min

    5,32

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.