PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Jednoporcjowe płatki i musli są produktami impulsowymi

Autor: dlahandlu.pl 15 czerwca 2010 09:27

Płatki i musli stały się składnikiem diety wielu osób. Warto zwrócić uwagę na te w jednoporcjowych opakowaniach. - Najczęściej te małe opakowania kupują młode kobiety. Po produkt chętnie sięga też młodzież przy okazji nabywanych jogurtów czy kefirów - zauważa sprzedawczyni ze sklepu działającego w centrum Warszawy.

Według sprzedawczyni zainteresowanie jednoporcjowymi opakowaniami płatków wzrasta. - Małe paczki są wygodne. Nie trzeba kupować sporej paczki, z której po otwarciu płatki bardzo łatwo się wysypują. Poza tym codziennie można spróbować innego smaku, innego producenta. Poza tym łatwiej zabrać do torebki saszetkę niż tradycyjna torbę płatków - zauważa sprzedawczyni.

W tym sklepie małe opakowania płatków maja określoną grupę nabywców, dlatego są zlokalizowane w strefie przykasowej.

- Dla naszych klientów, pracowników pobliskich biurowców, to propozycja drugiego śniadania lub przekąska w czasie pracy. Dlatego razem z gumami do żucia, batonami i gorącymi kubkami płatki są eksponowane w strefie kasy. To dobre miejsce, bo klienci nie musza poszukiwać płatków po półkach. Przy kasie mają pełna ofertę - wyjaśnia sprzedawczyni.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7770

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,49

  • Śr

    3,64

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.