Kąciki kawowe w sklepach Mirabelka
Sieć sklepów Mirabelka wprowadziła w pierwszych franczyzowych sklepach sprzedaż kawy i innych gorących napojów. Firma chce rozwijać projekt w kolejnych placówkach.

Fot. Adobe Stock. Data dodania zdjęcia 4 listopada 2022
Reklama
Mirabelka to sieć sklepów zlokalizowanyc głównie w podwarszawskich miejscowościach. Sieć rozpoczęła działalność w marcu 2013 roku w oparciu o potencjał dystrybutora produktów spożywczych - firmę Mas-Pol - z Siedlec. Podstawowy teren działania sieci to województwo mazowieckie. Pod koniec 2013 r. w sieci funkcjonowało około 160 placówek.
Firma rozwija równorzędnie dwa formaty współpracy: franczyzowy i partnerski. Format franczyzowy zakłada ścisłą współpracę ze strategicznymi dostawcami i producentami w celu osiągnięcia jak najlepszych efektów ekonomicznych dla każdej ze stron. Format partnerski zakłada udział mniejszych sklepów w wybranych promocjach i akcjach marketingowych.
Reklama