PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Karty rabatowe przywiązują klientów do sklepu

Autor: dlahandlu.pl 20 maja 2010 10:16

Wielu lojalnych klientów chętnie korzysta z kart rabatowych wydawanych przez sklepy sieciowe. W ten sposób placówki pozyskują stałych klientów, dla których liczy się przede wszystkim upust na zakupione produkty.

W sklepach prowadzonych pod marką Społem funkcjonuje karta klienta Społem, która upoważnia do otrzymania rabatu w wysokości 5 proc. - Karta sprawdziła się świetnie. Korzysta z niej wielu stałych klientów - mówi Paweł Sobański, kierownik działu obrotu towarowego i marketingu w "Społem" Powszechnej Spółdzielni Spożywców "Centrum" we Wrocławiu. 

Marta Głowska, przedstawicielka firmy Progressive, która zarządza siecią Czas na Herbatę, przyznaje, że z karty stałego klienta, która jest obecna w
sklepach już od 10 lat, korzysta regularnie około 25 proc. klientów. - Oceniamy to jaka dobrą formę aktywizacji sprzedaży. Rabatu udzielamy
niezależnie od wydanej przez klienta kwoty. Obowiązuje zniżka 10-proc. - wyjaśnia Marta Głowska.

Karty rabatowe zwiększają wartość sprzedaży w mniejszym stopniu niż programy lojalnościowe, ale za to regularnie. W przypadku programów lub konkursów z nagrodami, wartość koszyka zwiększa się skokowo w czasie ich obowiązywania. Karty rabatowe cenią ci klienci, dla których liczy się przede wszystkim niższa cena produktów przy dokonywaniu zakupów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7859
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,99

  • Śr

    3,63

  • Min

    2,98

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.