PARTNER PORTALU

Kefirek uruchamia szereg działań dla wzrostu popularności marki i obrotów sklepów

Autor: www.dlahandlu.pl 16 listopada 2011 12:10

Kefirek uruchamia szereg działań dla wzrostu popularności marki i obrotów sklepów

Przed świętami gotowe będzie pilotażowe wydanie nowej gazetki Kefirek. Sieć odświeżyła także swój wizerunek w Internecie. Uzupełnieniem programu jest obecność na Facebooku. Obecnie firma skupia 24 sklepy własne i 41 franczyzowych. W roku 2011 powiększyła się o 8 sklepów franczyzowych.

- Zwykła gazetka żyje krótko - po przeglądnięciu wyrzucamy ją do kosza. Dlatego dajemy kientowi dużą wartość dodaną - mówi Janusz Kot, dyrektor marketingu sieci Kefirek. Gazetka pełna będzie materiałów lifestyle'owych, poradnikowych - np. jak oszczędzać energię i wiadomości lokalnych. Wśród nich przewijać się będzie gazetka cenowa i strony reklamowe.
Atutem gazetki jest też jej nakład - aż 107 tys., kolportowany we wszystkich sklepach, oraz do domów. Co ciekawe, cena udziału w gazetce wcale nie wzrósł. - Wyższy koszt kompensują dodatkowe powierzchnie reklamowe - wyjaśnia Janusz Kot. - Dlatego nasi dostawcy otrzymują o niebo lepszy instrument promocyjny, po starej cenie.

Sieć Kefirek odświeżyła także swój wizerunek w Internecie. Nowy serwis www.kefirek.eu oferuje aktualne dane nt. wszystkich 65 sklepów i obowiązujących promocji, a także przepisy kulinarne i ktualne reklamy i pożyteczne informacje.

Uzupełnieniem jest obecność na Facebooku. Świeżo ruchomiony profil dopiero zdobywa fanów. Docelowo stanie się platformą do komunikacji aktualnej oferty, oraz do budowania lojalności klientów.Obydwie platformy są otwarte na współpracę dostawców.

Sieć Kefirek liczy obecnie 65 sklepów.

Podobał się artykuł? Podziel się!




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9581
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,19

  • Śr

    3,46

  • Min

    2,98

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.