PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Klienci są przywiązani do marek margaryn

Autor: dlahandlu.pl 11 maja 2010 09:55

Osoby kupujące tłuszcze do smarowania są przekonane o wyższości margaryny nad masłem. To wpływ intensywnych działań reklamowych producentów. Według sprzedawczyni ze sklepu ogólnospożywczego w Karczewie dla wielu osób najważniejszym czynnikiem decydującym o wyborze konkretnego produktu jest cena.

- W naszym sklepie mniej więcej połowa klientów wybiera masło, a druga połowa - margarynę lub miks. W sklepie dostępny jest znacznie szersza oferta margaryn i miksów, niż maseł. Klienci mają do wyboru m.in.: Delmę, Ramę, Florę, Masmix, kilka rodzajów Miksów. Dostępne są trzy rodzaje masła. Klienci są przywiązani do marek i przychodząc do sklepu od razu proszą o konkretny produkt - informuje sprzedawczyni.

Jeśli chodzi o margaryny do pieczenia, to zwiększoną sprzedaż widać w tym sklepie w drugiej połowie tygodnia - przed weekendem, popularniejszymi imieninami i okresach przedświątecznych. - U nas najlepiej sprzedaje się tradycyjne masło roślinne. Choć grono zwolenników mają Kasia i Planta - informuje sprzedawczyni.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7668

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    2,99

  • Śr

    2,99

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.