PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Kolporter: coraz większe zyski z produktów marki własnej

Autor: dlahandlu.pl 14 września 2010 10:04

- Pomysł by wprowadzić do sprzedaży produkty marki własnej okazał się przysłowiowym strzałem w dziesiątkę. Z całą pewnością będziemy poszerzać ich asortyment, bo popyt na te towary systematycznie rośnie. Stawiamy na wysoką jakość, dlatego współpracujemy z najlepszymi producentami. Do tego produkty marki własnej są tańsze niż ich odpowiedniki - mówi Maciej Topolski, rzecznik prasowy Kolportera.

Kolporter zapowiedział właśnie rebranding sklepów Meta, zastąpi je sieć "Dobry Wybór". Pod taką nazwą są też sprzedawane takie produkty, jak ogórki konserwowe i koncentrat pomidorowy. Produkuje je dla firma Polptak, bazująca na produktach polskich.

Asortyment linii "Dobry Wybór" to również dania gotowe typu: fasolka po bretońsku, pulpety, gołąbki i klopsiki w sosie pomidorowym, produkowane przez Pamapol; makarony z firmy Golimak.

W czerwcu br. Kolporter Service wprowadził do oferty linię słodyczy pod marką "Oki-Dogi". Duże udziały w sprzedaży w swojej kategorii mają także napoje energetyczne "Tabu", produkowane przez Eko-Vit.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7683
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.