Kolporter: Producenci i dystrybutorzy coraz chętniej decydują się na sampling
– Sampling to najbardziej efektywny sposób przekazania bezpłatnych materiałów reklamowych lub próbek produktów klientom. Dzięki takiej akcji buduje się wśród kupujących świadomość marki i jej wizerunek. Producenci i dystrybutorzy coraz chętniej sięgają po tego rodzaju rozwiązania – mówi Aleksandra Łanocha, odpowiedzialna za działania promocyjne w sieci saloników Kolportera.
– Akcje samplingowe prowadzimy w naszej sieci saloników już od kilku lat. Stworzyliśmy specjalny system zarządzania tego typu promocjami, dzięki któremu zleceniodawca może np. realizować akcję tylko w wybranych salonikach, w określonym regionie lub kierować ją do określonego profilu klienta. Oczywiście cały czas ma możliwość monitorowania akcji, a grupę docelową może zmienić nawet w trakcie jej trwania – wyjaśnia Aleksandra Łanocha.
W czerwcu br. klienci wybranych saloników Kolportera, kupujący prasę kobiecą, mogą otrzymać dodatkowy gratis – ciastka zbożowe BelVita. Akcja z ciasteczkami potrwa od 1 do 30 czerwca i obejmie swoim zasięgiem 470 saloników w województwach: świętokrzyskim, warmińsko-mazurskim, śląskim, zachodniopomorskim, mazowieckim, pomorskim, wielkopolskim i dolnośląskim. Organizatorzy planują w tym czasie wydać klientom aż 170 tys. opakowań ciastek.
Przeczytaj także:
Kolporter jest największym dystrybutorem prasy w Polsce. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Kolporter zarządza siecią ok. 900 saloników prasowych. Spółka zatrudnia w całym kraju blisko tysiąc osób.

- Cz 19:50 Raport: Co roku na świecie marnuje się 20 proc. żywności
- Cz 19:18 150 zł brutto podwyżki i nagrody jednorazowe dla pracowników PKN Orlen
- Cz 19:10 GIS wycofuje mięso marki wyprodukowanej dla Lidla
- Cz 18:43 46 proc. konsumentów z Chin chciałoby, żeby jedna firma zaspakajała ich potrzeby
- Cz 18:23 Aldi: 25 euro za pięć testów na obecność koronawirusa
- Cz 17:37 Toruńska burgerownia nie obsługuje policjantów
- Cz 17:35 Amazon zmienił logo aplikacji
- Cz 16:55 Margaryny Flora i Rama w opakowaniach wielokrotnego użytku
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
W tym roku Sweet Gallery otworzy w Polsce 180 nowych punktów
-
Zakaz handlu przed Sądem Najwyższym w kontekście "przeważającej działalności"...
-
Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
-
Sieć pizzerii Stopiątka otwiera nowe lokale
-
PRCH: Odwiedzalność centrów handlowych wynosi obecnie 77 proc. ubiegłorocznej
- 1 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 2 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 3 Tymczasowa decyzja UOKiK ws. transakcji Netto-Tesco
- 4 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 5 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 6 Piotr i Paweł w Starym Browarze zlikwidowany
-
Startuje 9. edycja konkursu e-Commerce Polska awards
-
Ostatni dzwonek na Tarczę 2.0. PFR wyjaśnia wątpliwości
-
GieldaRolna.pl: docieraj do odbiorców z sektora rolno-spożywczego
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.