Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Kolporter: Rynek prasowy ewoluuje w kierunku kolekcji wydawniczych

Kolekcje zabawek, gadżetów, naklejek czy książek to dziś stała część oferty wydawców prasowych. Zdaniem przedstawicieli Kolportera są istotnym elementem rynku prasowego i jedną z najdynamiczniej rozwijających się kategorii.
Reklama

W pierwszej połowie 2018 r. w ofercie dystrybucyjnej Kolportera znalazło się aż ok. 50 różnego rodzaju wydawnictw kolekcjonerskich. W tej grupie znalazły się zarówno kolekcje modeli samochodów i autobusów czy okrętów, jak i zestawy albumów tematycznych, a także wydawnictwa z zabawkami dla dzieci. Najliczniejszą grupę stanowiły kolekcje książkowe.

– Przygotowywane od kilku lat przez wydawców prasowych kolekcje książkowe cieszą się sporym zainteresowaniem kupujących. To najczęściej dobra literatura popularna, ze znanymi nazwiskami – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.

Odpowiednikiem czasopism kolekcjonerskich dla najmłodszych czytelników są kolekcje naklejek, kart, tatuaży, gadżetów, czyli tzw. kolekcje saszetkowe. Od stycznia do czerwca 2018 r. do oferty dystrybucyjnej Kolportera trafiło ponad 30 tego typu wydawnictw. 

– Dziś można z pewnością powiedzieć, że kolekcje wydawnicze – zarówno te z gadżetami, saszetkami, zabawkami, naklejkami, jak i książkowe – są stałym elementem oferty prasowej. Ich forma i specyfika są co prawda dość dalekie od tradycyjnie pojmowanych gazet i czasopism, ale tak dziś wygląda ewolucja rynku prasowego. Wydawcy od lat starają się jak najlepiej odpowiedzieć na oczekiwania czytelników, a kolekcje to produkty, które wyraźnie trafiają w gusta bardzo szerokiej grupy kupujących. I cieszą się popularnością w każdej grupie wiekowej – podsumowuje Dariusz Materek.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.