Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Kolporter: Sprzedaż prepaidów z kodem PIN rośnie średnio o 46 proc.

Z dużym zainteresowaniem klientów saloników prasowych Kolportera i salonów Top-Press spotkała się usługa elektroniczna o nazwie paysafecard. - Dzięki niej można kupić za gotówkę tzw. pieniądz internetowy w postaci prepaidu z kodem PIN pozwalającym na bezpieczne dokonanie płatności online. Od maja ubiegłego roku, czyli od chwili jej wprowadzenia do saloników, sprzedaż kodów PIN wzrasta średnio o 46 proc., licząc miesiąc do miesiąca - podaje Nasz Kolporter.
Reklama

Zainteresowanie usługą paysafecard dostępną w salonikach i Top-Pressach wzrasta z miesiąca na miesiąc - mówi Sławomir Borkowski, menadżer ds. rozwoju w Kolporterze. - Co miesiąc, sprzedaż tych prepaidów z kodem PIN rośnie średnio o 46 proc. Dzięki paysafecard pozyskaliśmy nowych klientów, spora grupa z nich wcześniej nie odwiedzała naszych punktów handlowych.

Oprócz paysafecard w punktach handlowych sieci Kolportera realizowane są również inne usługi płatnicze. Klienci saloników opłacają rachunki domowe za prąd, wodę i gaz, abonamenty telefoniczne i radiowo-telewizyjne oraz spłacają raty kredytu. Mogą ponadto dokonywać opłat do ZUS i urzędów skarbowych oraz kupować doładowania liczników energetycznych. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum