PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Kolporter uruchomił bezpłatny portal dla sprzedawców

Autor: dlahandlu.pl 19 marca 2018 11:00

Kolporter uruchomił bezpłatny portal dla sprzedawców Fot. materiały prasowe Kolporter

Kolporter uruchomił specjalny, bezpłatny portal do wszechstronnej komunikacji ze swoimi kontrahentami. Użytkownicy portalu mają m.in. pełen dostęp do informacji o dostawach tytułów i zwrotach, mogą zamawiać dodatkowe tytuły, monitorować swoje płatności, przygotowywać przelewy i oczywiście komunikować się z Biurem Obsługi Klienta Kolportera.

– Funkcjonalny i intuicyjny portal zdecydowanie ułatwia i przyspiesza komunikację kontrahentów z naszym Biurem Obsługi Klienta – mówi Michał Zbytek, dyrektor Pionu Sprzedaży Kolportera. – Sprzedawcy bez trudu znajdą w nim wszystkie niezbędne informacje dotyczące sprzedaży i rozliczeń, szybko mogą się też z nami skontaktować praktycznie w każdej sprawie dotyczącej ich punktu sprzedaży. Co istotne – wszyscy kontrahenci mogą korzystać z niego całkowicie bezpłatnie.

Stopniowe wdrażanie portalu rozpoczęło się w roku 2017, obecnie mogą korzystać z niego wszyscy kontrahenci, którym Kolporter dostarcza prasę. Portal znajduje się na stronie portaldlaklienta.kolporter.com.pl, ale dostęp mają do niego tylko zalogowani użytkownicy. Żeby uzyskać login i hasło kontrahent powinien się zgłosić do Oddziału Kolportera, ponieważ zgodnie z „Ustawą o ochronie danych osobowych” niezbędna jest pisemna zgoda użytkownika.

W przejrzystym i czytelnym menu głównym portalu znajduje się siedem rozwijalnych zakładek. W zakładce „Kontakt z BOK” kontrahent otrzyma wszelkie dane kontaktowe Oddziału Terenowego, łącznie z numerem kierowcy dostarczającego prasę, może też zamawiać tytuły, składać wnioski o korektę faktury czy komunikować się z BOK w innych sprawach, np. wymiany lub dosłania ekspozytora na prasę, wymiany skrzynki itp.

Opcje zakładki „Mój DZ” umożliwiają podgląd tytułów, jakie były w dostawie na konkretny dzień. Wyświetlana lista zawiera szczegółowe informacje o tytule oraz jego zeskanowaną okładkę. W tej samej zakładce jest opcja, która pozwala zobaczyć okładki tytułów, wywołanych do zwrotu na konkretny dzień.

– Wyświetlanie okładek czasopism w sekcji „Mój DZ” to zupełna nowość, która zdecydowanie uprości naszym kontrahentom robienie zwrotów i zminimalizuje liczbę błędów – podkreśla Michał Zbytek. – Sprzedawca nie musi szukać po regałach i się zastanawiać, który tytuł musi zwrócić. Wszystko ma na ekranie komputera.

Ponadto, w tej samej zakładce, kontrahent ma wgląd do wszystkich protokołów wystawionych dla swojego punktu w systemie komputerowym Kolportera, może również samodzielnie wystawić sobie protokół inwetaryzacyjny.

Bardzo przydatna jest zakładka „Oferta tytułowa”, w której wyświetlane są wszystkie tytuły będące w ofercie dystrybucyjnej Kolportera, tytuły w bieżącej dostawie, a także pozycje w ofercie tytułowej wybranego punktu sprzedaży. Sekcja filtrów pozwala w każdym wypadku wyszukać konkretny tytuł. Także tutaj kontrahent otrzymuje dokładne informacje o szukanym czasopiśmie (cena, data premiery itp.) i może zobaczyć zeskanowaną okładkę.
W menu głównym znajdują się jeszcze zakładki „Rozliczenia” (dostęp do faktur z ostatnich trzech miesięcy), „Stan wyposażenia” (wykaz sprzętu dostarczonego przez Kolportera) oraz „Administracja”. Ta ostatnia umożliwia kontrahentowi zmianę hasła oraz dodanie kolejnych użytkowników, np. swoich pracowników.


WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7651
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    1,99

  • Śr

    1,47

  • Min

    0,50

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.