Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Kolporter zakłada wzrost przychodów ze sprzedaży usług elektronicznych

Wartość łącznej sprzedaży usług elektronicznych w terminalach należących do Kolportera przekroczyła w ubiegłym roku 1 mld zł. Firma zakłada, że jej przychody w 2014 roku zwiększą się o 8 proc.
Reklama

Kolporter poszerzył swoją ofertę. Wprowadzony przez spółkę bezprzewodowy terminal Verifone VX 675 umożliwia akceptowanie płatności elektronicznych w dowolnym miejscu i o dowolnej porze, przy zachowaniu pełnego bezpieczeństwa transakcji.

- Urządzenie jest łatwe w obsłudze i szybkie w działaniu, pozwala rozładować kolejki i zrealizować więcej płatności. W ciągu pierwszego miesiąca zainstalowaliśmy przenośny terminal u ponad trzystu klientów - mówi Adam Czech, dyrektor pionu rozwoju i wdrożeń departamentu usług elektronicznych Kolportera.

Przypomnijmy, że Kolporter zbudował ogólnopolską sieć blisko 25 tys. multifunkcyjnych terminali. Urządzenia obsługują płatności kartą, umożliwiają przyjmowanie opłat za domowe rachunki, sprzedaż doładowań prepaid, sprzedaż kodów doładowujących liczniki energetyczne i realizację programów lojalnościowych.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.