PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Kompleksowa oferta zapobiega sezonowości sprzedaży

Autor: dlahandlu.pl 25 maja 2010 09:41

Systematycznie rosną przychody warszawskiej firmy Spiżarnia. Jej właścicielka, Beata Martynowska mówi, że sprzedawane przez firmę produkty nie wpisują się w tendencję sprzedaży sezonowej. - Więcej zarabiamy jesienią i zimą, ale nie notujemy dużych spadków. Umożliwia nam to szeroki asortyment - wyjaśnia nasza rozmówczyni.

- W naszej ofercie są produkty, których sprzedaż utrzymuje się na stałym poziomie (np. syropy), ale i takie, które są kupowane chętniej zimą (miody pitne, żurek) bądź wiosną i latem (ogórki, przetwory z buraków). To całkowicie naturalne zjawisko, choćby ze względu na dostępność komponentów produktów, dlatego postawiliśmy na kompleksowość oferty. Dzięki temu unikamy skokowych wzrostów lub spadków sprzedaży - mówi Beata Martynowska.

Spiżarnia prowadzi sklep internetowy spiżarnia.net.pl oraz dystrybuuje produkty pod własną marką. Oferowane przez sklep artykuły wytwarzane są
przez niewielkie rodzinne firmy w oparciu o tradycyjne receptury. W asortymencie znaleźć można konfitury, miody, syropy, nalewki i likiery,
miody pitne itp.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7770

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,49

  • Śr

    3,64

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.