Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Kondrat Wina Wybrane chce rozwijać sieć w stolicy, Trójmieście i Poznaniu

- Ostatnie miesiące pod względem sprzedaży stacjonarnej były dla nas bardzo dobre. Planujemy dalszy rozwój sieci sklepów - mówi Małgorzata Sułek, manager ds. rozwoju sieci franczyzowej Kondrat Wina Wybrane. - Obecnie szukamy franczyzobiorców w Poznaniu, Trójmieście i w Warszawie.
Reklama

Przed franczyzobiorcami firma stawia kilka wymagań: wielkość lokalu - co najmniej 40 m kw. , położenie przy jednej z głównych ulic miasta lub innym atrakcyjnym handlowo obszarze, bliskość parkingu, a także własny kapitał franczyzobiorcy na inwestycję (koszt otwarcia i utrzymania lokalu).  Franczyzobiorcy przechodzą także wstępne szkolenie w warszawskiej centrali, gdzie uczą się historii wina i jego smakowania.

Znany aktor Marek Kondrat pierwszy - własny - sklep otworzył w Warszawie w 2012 roku (wcześniej był współwłaścicielem sieci Winiarium). Od tamtego czasu rozwija swoją sieć franczyzową. Nie licząc Warszawy, pod szyldem Kondrat Wina Wybrane działa już 7 sklepów: w Bydgoszczy, Gliwicach, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Przemyślu oraz Wrocławiu.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum