Kondrat Wina Wybrane chce rozwijać sieć w stolicy, Trójmieście i Poznaniu

Przed franczyzobiorcami firma stawia kilka wymagań: wielkość lokalu - co najmniej 40 m kw. , położenie przy jednej z głównych ulic miasta lub innym atrakcyjnym handlowo obszarze, bliskość parkingu, a także własny kapitał franczyzobiorcy na inwestycję (koszt otwarcia i utrzymania lokalu). Franczyzobiorcy przechodzą także wstępne szkolenie w warszawskiej centrali, gdzie uczą się historii wina i jego smakowania.
Znany aktor Marek Kondrat pierwszy - własny - sklep otworzył w Warszawie w 2012 roku (wcześniej był współwłaścicielem sieci Winiarium). Od tamtego czasu rozwija swoją sieć franczyzową. Nie licząc Warszawy, pod szyldem Kondrat Wina Wybrane działa już 7 sklepów: w Bydgoszczy, Gliwicach, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Przemyślu oraz Wrocławiu.