Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Kondrat Wina Wybrane: Szerzymy kulturę serwowania i picia jakościowego wina

W Polsce wino nadal w wielu miejscach jest postrzegane jako produkt luksusowy, podczas gdy na zachodzie i południu Europy stanowi napój codziennej konsumpcji. W tym roku celem Kondrat Wina Wybrane będzie dalsze udostępnianie jakościowego wina z całego świata – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Traub, manager ds. klientów hurtowych i HoReCa w firmie Kondrat Wina Wybrane.
Reklama

– Naszą misją jest szerzenie kultury serwowania i picia jakościowego wina. W Polsce nadal w wielu miejscach postrzegane jest jako produkt luksusowy, podczas gdy na zachodzie i południu Europy stanowi napój codziennej konsumpcji. Jak mawiał filozof Eklezjasz „Wino powstało, aby radować i czynić ludzi szczęśliwszymi, lecz nie pijanymi" i my hołdujemy tej maksymie – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Traub.

- W tym roku naszym celem będzie dalsze udostępnianie jakościowego wina z całego świata, w tym od najciekawszych producentów z wielkimi tradycjami, również dla mniejszych graczy na rynku - dodaje.

Więcej na portalspozywczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum