Kondrat Wina Wybrane: Szerzymy kulturę serwowania i picia jakościowego wina
W Polsce wino nadal w wielu miejscach jest postrzegane jako produkt luksusowy, podczas gdy na zachodzie i południu Europy stanowi napój codziennej konsumpcji. W tym roku celem Kondrat Wina Wybrane będzie dalsze udostępnianie jakościowego wina z całego świata – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Traub, manager ds. klientów hurtowych i HoReCa w firmie Kondrat Wina Wybrane.

Fot. Adobe Stock. Data dodania zdjęcia 4 listopada 2022
Reklama
– Naszą misją jest szerzenie kultury serwowania i picia jakościowego wina. W Polsce nadal w wielu miejscach postrzegane jest jako produkt luksusowy, podczas gdy na zachodzie i południu Europy stanowi napój codziennej konsumpcji. Jak mawiał filozof Eklezjasz „Wino powstało, aby radować i czynić ludzi szczęśliwszymi, lecz nie pijanymi" i my hołdujemy tej maksymie – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Traub.
- W tym roku naszym celem będzie dalsze udostępnianie jakościowego wina z całego świata, w tym od najciekawszych producentów z wielkimi tradycjami, również dla mniejszych graczy na rynku - dodaje.
Więcej na portalspozywczy.pl
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama