Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Konsumenci chętniej wybierają produkty w szklanych opakowaniach

Wyniki europejskiego badania TNS pokazują, że 83 proc. konsumentów w Europie uważa, że szkło pomaga chronić żywność i napoje przed zanieczyszczeniem substancjami chemicznymi.
Reklama
 Według respondentów szkło również najlepiej ze wszystkich opakowań chroni wartości odżywcze żywności i napojów.  Dodatkowo 84 proc. respondentów chciałoby mieć prawo do zakupu większej liczby produktów w szklanych opakowaniach, a blisko połowa respondentów (42 proc.) twierdzi, że jest skłonna płacić więcej za prawo wyboru szklanego opakowania.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum