Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Kurs akcji dostawcy usług marketingu sensorycznego spadł o 43 proc.

Kurs akcji spółki Internet Media Services, działającej w sektorze marketingu sensorycznego, spadł o 43,1 proc., do 0,91 zł na otwarciu w pierwszym dniu notowań na NewConnect.
Reklama
Przed debiutem spółka przeprowadziła ofertę prywatną, w której cenę jednej akcji ustalono na 1,6 zł. Według niej wartość spółki wynosi 52,7 mln zł.

Spółka świadczy usługi z zakresu audiomarketingu (dobór i nadawanie muzyki w punkcie sprzedaży), aromamarketingu (zapachu w punkcie sprzedaży) oraz digital signage (przekaz wideo w punkcie sprzedaży). Wśród jej klientów znajdują się galerie handlowe, sieci restauracji, a także takie sieci sklepów jak np. Tesco czy Carrefour.

Jak wynika z wypowiedzi prezesa IMS, Michała Kornackiego, spółka w ciągu dwóch lat planuje przejście na rynek główny. Prezes podkreślił, że dla galerii handlowych jej usługi stały się już standardem marketingowym. Poinformował, że obecnie spółka obsługuje ponad 5 tys. punktów sprzedaży. Dodał, że w ciągu dwóch lat ta liczba ma się podwoić.

W I-III kwartale 2011 spółka miała 20,32 mln zł przychodów i zysk netto przypadający na akcjonariuszy jednostki dominującej na poziomie 0,65 mln zł.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.