PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Lato to dobry moment na odświeżenie sklepu

Autor: dlahandlu.pl 13 sierpnia 2010 07:36

Lato to dobry moment na odświeżenie sklepu

Wielu właścicieli osiedlowych sklepów w dużych miastach traktuje wakacje jako czas przygotowania do wzmożonej sprzedaży jesienią. Dlatego przeprowadzają remonty i modernizacje.

- Większość naszych klientów i tak wyjechała na wakacje. Mamy mniejszy ruch, mniejszą sprzedaż. Możemy się więc skoncentrować na działaniach, na które przez cały rok nie ma czasu - mówi właściciel sklepu na ul. Nowolipki w Warszawie.

W sklepie zmienianana jest więc ekspozycja i ustawienie towarów. Część trudnego latem asortymentu, czyli np. czekolady jest ograniczana. To daje możliwość odświeżenia części sklepu, który od września spodziewa się wzmożonego ruchu studentów i rodzin z dziećmi, robiących w sklepie codzienne zakupy. To także moment na zweryfikowanie dotychczasowych umów z dostawcami i poszukiwanie atrakcyjnejszych pozycji asortymentowych.

Właściele innych warszawskich sklepów potwierdzają, że ich sklepy bardzo wyraźnie odczuwają spadki związane z wyjazdami na wakacje. Dodatkowo pogłębione spadki sprzedaży dotyczą także wszystkich wakacyjnych weekendów, gdy okoliczni mieszkańcy jadą na działki, za miasto, na krótkie wypady.

Szacuje się, że w pierwszych tygodniach lipca na wakacje wyjechało 2 mln Polaków.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7683
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,99

  • Śr

    4,34

  • Min

    2,69

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.