Lech – Garmażeria Staropolska szuka pracowników. Firma chce zwiększyć produkcję i rozwijać sieć sklepów
Producent regionalnej garmażerki „Lech – Garmażeria Staropolska” z Białegostoku chce zatrudnić kilkanaście osób – sprzedawców w swoich sklepach firmowych, garmażerów i wykrawaczy. Pracownicy poszukiwani są ze względu na planowane zwiększanie produkcji garmażerii, otwarcie nowych sklepów firmowych i rozwój usług cateringowych.
- Mimo, że w regionie są szkoły zawodowe, przygotowujące przyszłe kadry dla branży gastronomicznej, problemem jest zatrzymanie tych młodych ludzi w kraju – wyjazdy zagraniczne są dla nich nadal atrakcyjną alternatywą - mówi Adam Zwolan, członek zarządu spółki. – Dlatego naszą ofertę pracy dostosowujemy do tej sytuacji: doświadczenie jest oczywiście mile widziane, szczególnie w sprzedaży, ale nie jest niezbędne. Nie wymagamy specjalistycznego wykształcenia – oferujemy możliwość doszkolenia umiejętności kandydatów lub naukę od podstaw. Wystarczy zaangażowanie i chęć do pracy.
M.in. z myślą o przyszłych kadrach Lech od lat współpracuje z Zespołem Szkół Zawodowych im. Władysława Andersa w Białymstoku.
- Zapewniamy praktyki uczniom tej szkoły, od trwających kilka tygodni do kilkumiesięcznych lub praktyki wakacyjne – dodaje przedstawiciel firmy. - Młodzież otrzymuje możliwość pracy na profesjonalnie przygotowanych stanowiskach, a także szansę poznania praktycznej strony zawodu pod okiem doświadczonych pracowników. Po ukończeniu nauki, ci, którzy sprawdzili się podczas praktyk i są zdecydowani na pracę u nas, mogą liczyć na zatrudnienie. Najzdolniejszej młodzieży firma funduje stypendia.
Przeczytaj także:
„Lech - Garmażeria Staropolska” w Białymstoku to polskim producent delikatesowych wyrobów regionalnych i tradycyjnych. Spółka sprzedaje swoje wyroby za pośrednictwem sieci pięciu sklepów firmowych w Białymstoku, a także w innych sklepach na Podlasiu i w największych miastach Polski.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- Śr 21:32 ZPPHiU: Ponowne obostrzenia w handlu doprowadzą do kolejnych upadłości...
- Śr 21:28 Był eBay, jest Allegro, nadchodzi Amazon...
- Śr 19:29 Kaufland otwiera drugi market w Zielonej Górze. To 226. sklep sieci
- Śr 17:31 Minister zdrowia: Od 27 lutego zasłanianie ust i nosa będzie możliwe tylko...
- Śr 17:28 Od soboty zamknięte hotele i galerie w Warmińsko-Mazurskim; w pozostałych...
- Śr 17:16 W Gdańsku muszą zniknąć słupy z gigantycznymi logotypami. Sieci odwołują się
- Śr 17:06 Przedstawicielka Galerii Warmińskiej: Decyzja o lockdownie to nasza tragedia
- Śr 17:02 Mały Głód wkracza w świat gamingu
-
Biedronka walczy w UE o soki Riviva
-
Założenia kodeksu: Franczyzobiorca będzie mógł rozwiązać umowę za 3...
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
-
Żabka inwestuje w zautomatyzowane centrum logistyczne pod Warszawą
-
Quiosque ucieka przed skutkami pandemii do Grupy Immobile
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
- 1 PRCH: Potrzebujemy handlowych niedziel, można to pogodzić z przestrzeganiem...
- 2 Anna Prymakowska w zarządzie OEX E-Business. Wcześniej kierowała zarządem...
- 3 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 4 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 5 Dino, Specjał, Eurocash - zobacz, ile firmy otrzymały pomocy publicznej
- 6 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
-
937 sklepów Carrefoura w Polsce ze spadkiem sprzedaży o 0,6 proc
-
Tarcza Finansowa 2.0. Jak skutecznie sięgnąć po pomoc?
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.