Lewiatan przyłącza do sieci 200 nowych sklepów rocznie

Autor: dlahandlu.pl 28 kwietnia 2010 15:54

Lewiatan przyłącza do sieci 200 nowych sklepów rocznie

Polska Sieć Handlowa Lewiatan konsekwentnie realizuje strategię rozwoju ilościowego wraz z jednoczesną poprawą jakości obecnie funkcjonujących placówek handlowych. Rocznie do sieci trafia 200 nowych sklepów.

- Rozwiązaliśmy umowy franczyzowe z około 100 sklepami zrzeszonymi w naszej sieci. Większość z nich to mniejsze placówki, o powierzchni nie przekraczającej 100 mkw. Sklepy te nie spełniały standardów Lewiatana, głównie w zakresie wizualizacji (zewnętrznej i wewnętrznej). Zostały one przyjęte do sieci jeszcze gdy wymagania jakościowe względem nowych placówek nie były określone. Z drugiej strony sieć powiększa się niemal z dnia na dzień. Statystycznie w ciągu roku przyłączamy ponad 200 nowych sklepów. Franczyzobiorcom oferujemy szeroki pakiet. Chętni zgłaszają się sami, co jest efektem między innymi cyklicznej obecności sieci w mediach - mówi Wojciech Kruszewski, prezes zarządu Lewiatan Holding S.A.

Zapytany o rozwój sieci w centralnej części Polski, Wojciech Kruszewski odpowiada, że coraz więcej placówek przechodzi pod skrzydła Lewiatana. - Staramy się rozwijać w regionach, w których nasza obecność jest jeszcze stosunkowo mało widoczna. Tak stało się na Lubelszczyźnie, gdzie pod koniec ubiegłego roku do Lewiatana dołączyło ponad 300 placówek należących do Stowarzyszenia Razem. Ciągle prowadzimy oczywiście rozmowy dotyczące dalszych przejęć lokalnych sieci - zdradza prezes Kruszewski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7628

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.