PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Lewiatan stawia na reklamę produktową

Autor: dlahandlu.pl 11 maja 2010 09:43

Dla sieci sklepów spożywczych Lewiatan bardzo ważna jest obecność w mediach. -Tę strategię marketingową będziemy kontynuować. Rozpoczęliśmy od reklamy wizerunkowej, teraz stawiamy na reklamę produktową - prezentujemy naszą ofertę oraz ceny wybranych towarów promocyjnych - mówi w rozmowie z portalem dla handlu.pl prezes sieci, Wojciech Kruszewski.

Jak przekonuje prezes Kruszewski, kampanie reklamowe odnoszą pożądany efekt. - W okresie poprzedzającym święta wielkanocne przeprowadziliśmy kampanię reklamową w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. W ciągu trzech przedświątecznych tygodni wyemitowanych zostało łącznie ponad 1800 spotów. Jak pokazały badania przekaz reklamowy dotarł do bardzo szerokiego grona naszych klientów jak i potencjalnych odbiorców - dodaje nasz rozmówca.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7683
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.