PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Lublin: jeden szyld reklamowy na jeden sklep

Autor: Dziennik Wschodni 13 maja 2010 12:27

Jeden sklep, jedna reklama. Takie ograniczenia wprowadzają nowe przepisy, szykowane przez Miejskiego Konserwatora Zabytków w Lubilnie. Mogą obowiązywać już od czerwca. Na początku zmiany będą dotyczyć tylko nowych najemców miejskich budynków - czytamy w Dzienniku Wschodnim.

To oznacza spore zmiany, dla wynajmujących pomieszczenia w miejskich budynkach. Właściciele sklepów i kawiarni będą zmuszeni do ograniczenia liczby szyldów. - Każdy najemca umieści tylko jedną reklamę - mówi Hubert Mącik, z biura MKZ. - Szyldy nie będą mogłyby zasłaniać żadnych detali architektonicznych. Nie pozwolimy na ich umieszczanie powyżej poziomu parteru.

Odpowiednie zapisy znajdą się w umowie najmu. Zmiany nie będą natychmiastowe. Na początku dotkną tylko nowych najemców. Pozostali będą musieli dostosować się do nowych przepisów przy przedłużaniu umów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7604

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    1,99

  • Śr

    1,47

  • Min

    0,50

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.