Makro Polska wprowadza setki produktów pod markami własnymi dla gastronomii

Wszystkie produkty sygnowane logotypami nowych marek własnych Makro Polska powstają we współpracy z ekspertami i szefami kuchni oraz zostają poddane testom i ścisłej kontroli jakościowej.
- Do współtworzenia nowych marek własnych Makro zapraszamy firmy renomowane, krajowe i międzynarodowe, uznawane za ekspertów w danej dziedzinie i liderów w swoich segmentach – mówi Sławomir Leszczyński, kierownik działu marki własnej w Makro Polska.
Marka Makro Chef obejmuje wysokiej jakości produkty i półprodukty spożywcze, w opakowaniach dostosowanych do potrzeb gastronomii. Na półkach można znaleźć takie pozycje, jak ryże, kasze, owoce w żelu, cięte zioła, kiełki, sery, sosy, sałatki, kiełbasy, miody czy pomidory suszone.
W lutym br. pojawią się pierwsze produkty z linii Makro Premium. - Produkty tej marki przeznaczone są dla najbardziej kreatywnych i wymagających kucharzy oraz będą cechować się ponad-przeciętnymi standardami jakości. W asortymencie znajdą się unikatowe produkty spożywcze z wpisaną w proces ich powstawania regionalną nutą lub wieloletnią tradycją – wyjaśnia Sławomir Leszczyński.
Makro Professional obejmuje środki czystości, narzędzia i akcesoria kuchenne cechujące się wysoką estetyką, solidnym wykonaniem i dbałością o detale. To marka dla wymagających, testowana w najtrudniejszych warunkach laboratoryjnych oraz podczas rzeczywistej pracy w kuchniach w centrach rozwojowych Grupy Metro w Azji i Europie Zachodniej. Na klientów czekają obecnie m.in.: płyny do mycia i dezynfekcji, czyściwa, dozowniki oraz noże do warzyw, dzielenia mięsa czy filetowania.