Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Małe sklepy zimą mogą zwiększyć sprzedaż

Zima daje się we znaki również handlowcom. - Niewątpliwie wpływa na prowadzenie działalności, jednak dla małych, lokalnych sklepów może być to okres wzmożonej sprzedaży - uważa Krzysztof Kowalnik, właściciel sieci Promyk.
Reklama
- Stan dróg często nie sprzyja jeździe do dalej położonych sklepów wielkopowierzchniowych. Klienci wolą nie ryzykować kłopotów z dojazdem i po zakupy wybierają się do sklepów w bliskim sąsiedztwie. Kiedy temperatura drastycznie spada, w naszych sklepach pojawia się zdecydowanie więcej klientów - dodaje nasz rozmówca.

- Jeśli chodzi o preferencje klientów w mniejszych miejscowościach, można zaobserwować dwie wyraźne tendencje: albo wybierają produkty w najniższych cenach albo poszukują produktów z górnej półki. Nasz asortyment to przede wszystkim popularne produkty w stosunkowo niskich cenach - podsumowuje Krzysztof Kowalnik.
Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum