Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Marki własne pomogą Społem konkurować z dyskontami

Społem, Lux, Roney's, Miss Klara i Mr. Klar - to marki własne dystrybuowane przez Krajową Platformę Społem. Łącznie w ofercie znajduje się już 190 różnych produktów, a kolejnych 30 jest w przygotowaniu. To odpowiedź spółdzielców na tanie produkty, dostępne w dyskontach i hipermarketach - podaje wp.pl
Reklama
Marki własne Społem są dedykowanie dla wszystkich sklepów działających pod logo Społem, jak również dla innych sklepów spółdzielczych. Wygląda na to, że potrzeba rynkowa na tego typu asortyment była duża, bo od momentu startu projektu liczba produktów zwiększyła się niemal siedmiokrotnie z 30 do 190.
Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum