MasterCard podnosi limit cashback do 500 zł
Firma MasterCard poinformowała, że w punktach świadczących usługę cashback, przy płatności kartą za zakupy będzie możliwa wypłata ze sklepowej kasy kwoty do 500 zł.
Oznacza to podniesienie limitu wypłaty w ramach usługi "Płać kartą i wypłacaj" o 200 zł w stosunku do dotychczasowej oferty. Agenci rozliczeniowi współpracujący z MasterCard już zaczęli prace umożliwiające oferowanie wypłat z wyższym limitem na poszczególnych terminalach płatniczych w obsługiwanych przez nich punktach handlowo-usługowych. Nowa oferta będzie sukcesywnie wprowadzana w poszczególnych sklepach w najbliższych tygodniach i miesiącach, a została wprowadzona dla posiadaczy kart z logo MasterCard lub Maestro w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie konsumentów usługą cashback.
Z najnowszych danych NBP wynika, że w I kw. 2016 r. wypłaciliśmy ze sklepowych kas łącznie 242 mln zł, czyli o 53% więcej niż rok wcześniej (157,7 mln). Podobnie rosła liczba tego typu transakcji, która zwiększyła się także o 53%, do 2,3 mln transakcji (z 1,5 mln w 1 kw. 2015). Na zainteresowanie konsumentów odpowiadają właściciele sklepów. Na koniec I kw. 2016 r. liczba punktów usługowo-handlowych oferujących tę usługę wyniosła 94,7 tys., co oznacza wzrost o ponad 18% w skali roku (80 tysięcy w 1 kw. 2015 r.). Innymi słowy popularność cashback rośnie tylko nieznacznie wolniej niż liczba placówek przyjmujących płatności bezgotówkowe (wzrost o 20% w ciągu 12 miesięcy). W efekcie już ponad 1/4 z 375 tys. punktów handlowo-usługowych w Polsce akceptujących płatności kartą oferuje usługę cashback.

- Wt 19:05 Gatta z ochroną przed wierzycielami
- Wt 17:47 Wynagrodzenie na stanowisku kasjer w Kaufland wzrośnie do max. 4100 zł brutto
- Wt 17:40 Sanepid przegrywa w sądzie
- Wt 17:38 FM Logistic kontynuuje współpracę z Purella Superfoods
- Wt 17:35 Komisja rodziny za projektem o czternastej emeryturze
- Wt 15:44 Mateusz Kolański członkiem rady nadzorczej VRG
- Wt 15:09 Morawiecki: ponad 700 mln zł z tarczy branżowej już na kontach firm
- Wt 15:04 Startuje sieć małych magazynów
-
MS przygotowuje regulacje rynku franczyzy
-
Plastikowa rewolucja w sieciach: kula u nogi czy szansa na poprawę wizerunku?
-
Związkowcy rozmawiają z prezydentem. Chcą szczepionek dla pracowników handlu...
-
Empik opracował algorytm, który przewiduje, jak będą działać sklepy w danych...
-
CCC zawiązuje grupę podatkową
-
PKD sklepów franczyzowych nie uprawnia ich do tarczy, pomimo, że nie mogą...
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 4 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 5 Ekspedientka Dino w maseczce z antyrządowym hasłem
- 6 Właściciel zakładów mięsnych Henryk K. ujęty w Argentynie
-
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
-
Szymon Piduch odchodzi z rady nadzorczej Dino
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Warszawa Praga Południe (Kamionek), Stanisława Augusta, 95.00 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Wrocław Nadodrze (Śródmieście), Stanisława Dubois, 62.36 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Mokotów (Sielce), Dolna, 101.47 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa, Narwik, 54.00 m², sprzedam mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.