Miesięczne przychody sklepu częstochowskiej Społem szacowane na 550 tys. zł

Autor: dlahandlu.pl 29 listopada 2010 12:25

Jak informował w październiku portal dlahandlu.pl, PSS Społem w Częstochowie zmodernizowała sklep Lux przy ul. Łęczyckiej 55. Liczba klientów oraz wartość koszyka zakupowego w pierwszych dniach działalności placówki potwierdzają, że decyzja o rozbudowie i stworzeniu niestandardowego wnętrza placówki była słuszną decyzją. Zakłada się, że średniomiesięczne obroty, które osiągnie placówka, będą na poziomie 550 tys. zł.

Dzięki rozbudowie sklepu sala sprzedażowa została powiększona do powierzchni 461 mkw, a część socjalna i magazynowa - do 155 mkw. Na podłodze położono jasne płytki gresowe. Ściany tej części placówki, w której sprzedawane są: mięso, wędliny, drób, wyroby garmażeryjne i sery zostały obłożone płytkami w kolorze czerwonym. Umieszczono tam również podświetlane plafony. Zmieniono stosowaną do tej pory w sklepach spółdzielni kolorystykę regałów sklepowych. Zakupiono do placówki regały Solid York firmy Wireland, w kolorze antracytu.  

 Nabiał wyeksponowano na 14,5 m ciągu chłodniczym, a mięso, wędliny, drób i wyroby garmażeryjne - na ladach o długości 10,5 m. Ograniczeniem w tym przypadku było dostosowanie się do lokalizacji istniejącego już w placówce rozbioru mięsa. Placówka została wyposażona również w dwie 5- metrowe wanny mroźnicze. We włoskie urządzenia chłodnicze zaopatrzyła spółdzielnię firma Linea.

Wspólnie z dostawą regałów sklepowych oraz urządzeń chłodniczych została opracowana koncepcja oświetlenia sali sprzedażowej. Na podstawie komputerowej symulacji obiektu zostały wykonane obliczenia mające na celu optymalizację oświetlenia pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami oraz zapewniające wydobycie odpowiednich barw oferowanych do sprzedaży produktów. Wzmocniono liniowe oświetlenie sali sprzedażowej laserami o odpowiedniej charakterystyce barw, doświetlając lampami niektóre strefy sprzedażowe, co stworzyło bardzo jasne przyjazne dla klienta wnętrze.

Na półkach regałów i w urządzeniach chłodniczych sklepu Lux klient znajdzie ponad 8 tys. pozycji asortymentowych. Sprzedaż oferowanych produktów jest monitorowana. Eliminowane są produkty nie cieszące się zainteresowaniem klientów, a w to miejsce wprowadza się produkty, o które pytają klienci.

Dużym atutem placówki jest szeroka oferta mięsa, którego rozbiór odbywa się codziennie na miejscu w placówce. Na życzenie klienta krojone są kotlety oraz jest mielone mięso.


 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Michał 2010-12-08 11:43:46

    Trochę mały ten obrót, ja na powierzchni 80 m2 mam obrót ok 400 tyś.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)





BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6877
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    3,59

  • Śr

    2,77

  • Min

    2,29

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.