PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Mlekovita inwestuje w swoje sklepy

www.portalspozywczy.pl 26 kwietnia 2018 14:28

Mlekovita inwestuje w swoje sklepy

Mlekovita inwestuje w swoje hurtownie i sklepy detaliczne. - Mamy już ponad 100 sklepów Mlekovitka, gdzie oferujemy cały nasz asortyment, ponadto sprzedajemy tam produkty, których nie można znaleźć na półkach w sieciach handlowych. My nawet nie musimy zarabiać na tych sklepach, ale ich istnienie i funkcjonowanie jest bardzo ważne dla rynku mleczarskiego i dla naszej firmy – mówi Dariusz Sapiński, prezes Mlekovity.

- Wejście dużych sieci handlowych na polski rynek wymusiło wybudzenie się mleczarni z letargu. - Musimy nadążać za rynkiem, konsumentem i za sieciami handlowymi. Z tego powodu staramy się także specjalizować nasze poszczególne zakłady – mówił prezes Mlekovity do uczestników uczestników XI Euroforum Polskiego Mleczarstwa.

Mlekovita posiada 17 zakładów produkcyjnych (w tym nowa Fabryka Proszków Mlecznych) i 31 własnych centrów dystrybucyjnych, w tym pierwsze w branży hurtownie Cash&Carry.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7704

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    19,99

  • Śr

    17,72

  • Min

    12,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.