Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Multi Ice Group podsumował lodowy sezon. Powstało 30 nowych lodziarni

LodyBonano oraz “u Lodziarzy” Wytwórnia Lodów Polskich, marki franczyzowe Multi Ice Group, podsumowały sezon sprzedażowy. W sumie pod ich szyldem powstało blisko 30 nowych lodziarni. Dodatkowo franczyzobiorcy, którzy chcieli przyłączyć się do sieci, mogli otrzymać pisemną gwarancję zysku na poziomie kilkunastu tysięcy złotych miesięcznie.
Reklama

Sieci powiększyły się o kolejne punkty i wprowadziły do swojej oferty nowości. W przypadku LodyBonano były to lody rzemieślnicze, marka WLP postawiła natomiast na rozbudowę menu z lodami bezcukrowymi, bez laktozy czy mleka. Dodatkowo w lokalach pojawiły się bezcukrowe ciastka owsiane do kawy i kremy orzechowe 100% migdałowe, arachidowe i z nerkowców.

W tym sezonie franczyzobiorcy mogli otwierać swoje lodziarnie w trzech formatach do wyboru. Były to: lokal stacjonarny, wyspa w galerii handlowej oraz mobilna przyczepa z ogródkiem dla klientów. W przypadku tego ostatniego konceptu istniała też możliwość wynajmu punktu, zamiast jego zakupu.

Multi Ice Group w przyszłym sezonie zapowiada także kolejną nowość w ofercie franczyzowej. Będzie to opcja prowadzenia lodziarni pod szyldem LodyBonano oraz “u Lodziarzy” Wytwórnia Lodów Polskich bez żadnych opłat. Obecnie wynoszą one od 700 do 1000 zł netto miesięcznie. Minimalny wkład własny w inwestycję to natomiast 25 tys. zł.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum