PARTNER PORTALU

Muzyka w sklepie ma wprowadzać odpowiedni nastrój

Autor: dlahandlu.pl 9 grudnia 2010 10:51

- Muzyka nie wpływa bezpośrednio na decyzje zakupowe klientów, ale jej zadaniem jest stworzenie dogodnego dla tych zakupów nastroju. Klienci nie zauważają muzyki, zauważają natomiast, gdy jej nie ma - mówi Jakub Jabłonka, prezes firmy Spin Media Sp. z o.o., zajmującej się audiomarketingiem.

W czasie świąt muzyka naturalnie zmienia swój charakter. - Ma przypominać o nadchodzących świętach i sprawić, żeby klienci pozostali w sklepie pod wpływem świątecznego nastroju - prawdopodobnie zostawią w sklepie więcej pieniędzy - mówi prezes firmy Spin Media, która współpracuje m.in. z sieciami spożywczymi Stokrotka i Delima.

Zapytany o koszty usług firmy, Jakub Jabłonka odpowiada, że mieszczą się one w przedziale od 150 do 600 zł miesięcznie. - Wszystko zależy od wielkości sklepu oraz specyfiki pracy z danym klientem. Tworzymy na ich potrzeby specjalnie dobrane, indywidualne pakiety - mówi Jakub Jabłonka.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7553

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    1,99

  • Śr

    1,29

  • Min

    0,85

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.