Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Na rynku jest miejsce dla niezależnych sklepów

Zdaniem Krzysztofa Kowalnika, właściciela sieci sklepów spożywczych Promyk, na rynku jest miejsce dla małych, działających niezależnie sklepów.
Reklama
- Karty rozdają jednak sieci dysponujące silnym zapleczem dystrybucyjnym, czego przykładem Eurocash - mówi nasz rozmówca.

- My chcemy działać tak, jak do tej pory - niezależnie. Mam nadzieję, że sytuacja na rynku nam na to pzwoli. Oczywiście pojawiały się propozycje przystąpienia do większych podmiotów, taką ofertę otrzymaliśmy od grupy zakupowej z Polski południowej - dodaje Krzysztof Kowalnik.
Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum