PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Największe opakowania chipsów dobrze ustawiać na wysokości wzroku kupujących

Autor: dlahandlu.pl 5 maja 2010 09:39

Chipsy są segmentem rynku spożywczego, w którym nie zachodzą gwałtowne zmiany. - Klienci mają kilka ulubionych smaków i głownie je kupują. Przede wszystkim są to chipsy paprykowe i cebulowe oraz solone. Kupujący wykazują duże zainteresowanie nowościami, jednak przywiązanie do tradycyjnych smaków jest cały czas bardzo wysokie. A poza tym producenci wprowadzają nowości na dość krótko. Często smaki znikają po niedługim czasie i w praktyce klienci nie maja szans się do nich przyzwyczaić - twierdzi sprzedawczyni ze sklepu osiedlowego w Karczewie.

O dominację na rynku ścigają się chipsy gładkie i grube, faliste. - Klienci przeważnie wybierają największe opakowania chipsów. Dlatego ekspozycja wygląda inaczej niż w przypadku innych towarów. Najwyżej na półce, na wysokości wzroku, znajdują się największe opakowania, natomiast najmniejsze są na dole. To ułatwia zakupy dorosłym, a nie jest znacznym utrudnieniem dla dzieci i młodzieży, którzy to z kolei najczęściej sięgają po najmniejsze paczki - informuje sprzedawczyni.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7683
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.