PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Nasycenie powierzchnią handlową powinno być regulowane ustawowo

Autor: dlahandlu.pl 17 maja 2010 09:58

Zdanie Grzegorza Szymczaka, prezesa sieci sklepów spożywczych Agap, działającej w województwie lubuskim, każdy nowopowstający sklep jest konkurencją i może zmniejszyć obroty placówek już funkcjonujących. - Ilość produktów, jakie zakupią klienci jest przecież ograniczona. Dlatego uważam, że powinny być ustawowe regulacje dotyczące powierzchni handlowej przypadającej na jednego mieszkańca danej miejscowości - mówi prezes Szymczak.

Szef sieci Agap uważa, że klienci coraz przychylniej spoglądają w stronę mniejszych sklepów osiedlowych. - Zmieniają się pewne nawyki zakupowe społeczeństwa. Kupujący chętnej odwiedzają mniejsze sklepy, gdzie komfort robienia zakupów jest większy . Czynnikiem budującym przewagę konkurencyjną jest także asortyment w postaci produktów świeżych: wędlin, serów, warzyw i owoców. Problemem pozostaje jednak portfel klienta, albo bardzo duży (ci klienci zwracają się w stronę sklepów delikatesowych) albo mały. Brakuje tych ze średnio zasobną kieszenią. Dlatego otwieranie wielu placówek na małej przestrzeni nie ma większego sensu - konkluduje Grzegorz Szymczak.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • UPRowiec 2010-05-20 10:54:13

    ...regulowane ustawowo... Panie Szymczak toż to socjalizm.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7683
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,99

  • Śr

    4,34

  • Min

    2,69

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.