Nasz Sklep: koniunktura w handlu słabsza w I półroczu br.

Autor: Marta Ogonek, dlahandlu.pl 19 lipca 2010 07:50

Nasz Sklep: koniunktura w handlu słabsza w I półroczu br.

Zdaniem Jana Sałaty, wiceprezesa sieci Nasz Sklep, koniunktura w I półroczu br. nie była sprzyjająca dla firm działających w handlu. - Wprawdzie wyniki odnotowaliśmy zbliżone do ubiegłorocznych, ale zawdzięczamy to głównie większej liczbie sklepów - powiedział w rozmowie z portalem dlahandlu.pl.

Jan Sałata dodaje, że maj i czerwiec były już znacznie lepszymi miesiącami pod względem przychodów. - Liczymy, że równie udany będzie okres wakacyjny. Dużo zależy od pogody. Kiedy jest ciepło, sprzedaż wzrasta. W letnich miesiącach klienci rzadziej odwiedzają supermarkety, na czym korzystają mniejsze sklepy osiedlowe, takie jak nasze - uważa nasz rozmówca.

Polska Sieć Handlowa Nasz Sklep zosta a zawiązana w 2000 roku. Jej prezesem jest Krzysztof Tokarz, a akcjonariuszami - właściciele sklepów reprezentujący wyłącznie polski kapitał.
Powstanie spółki zapoczątkowały spotkania kupców z Rzeszowa, Jarosławia, Przemyśla, Dębicy. Impulsem do zrzeszenia się sklepów było narastające zagrożenie ze strony napływającego i dynamicznie rozwijającego się handlu z udziałem kapitału zagranicznego.

Dzisiaj sieć działa na terenie województw: podkarpackiego, lubelskiego, małopolskiego, śląskiego, łódzkiego, dolnośląskiego oraz opolskiego.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7416

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,99

  • Śr

    3,52

  • Min

    2,98

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.