PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Nowoczesne technologie w sklepie zwiększają sprzedaż

Autor: dlahandlu.pl 25 października 2010 11:51

- Digital Signage, czyli reklamy oraz informacje bieżące wyświetlane na ekranach umieszczonych w różnych miejscach i zarządzanych za pomocą nowoczesnego oprogramowania pozwalają zwiększyć sprzedaż. Prezentowanie reklam w sklepach za pomocą tej technologii będzie coraz bardziej popularne - uważa Maciej Szczytkowski, wiceprezes firmy M4B, produkującej technologiczne rozwiązania z zakresu Digital Signage.

Jego zdaniem w Polsce nadal jest to niszowy kierunek reklamy, jednak coraz więcej działów marketingowych zauważa jego zalety. - WAVE Box Start jest pierwszym na polskim rynku kompleksowym pakietem Digital Signage typu "plug and play" dedykowanym dla małego biznesu. W jego skład wchodzą: player WAVE Box oraz oprogramowanie do niego. Pakiet ten daje możliwość umieszczenia w sklepie, butiku, salonie, gabinecie lekarskim, aptece etc ekranu (jednego lub więcej w zależności od powierzchni pomieszczenia), na którym wyświetlane są: oferta produktów lub usług, oferta naszych dostawców (na czym przedsiębiorca może dodatkowo zyskać) a także bieżące wybrane informacje  - mówi Maciej Szczytkowski.

Na polskim rynku z rozwiązań M4B skorzystały m.in. delikatesy Gzella oraz sieci handlowe Piotr i Paweł, Alma oraz Tesco. -  Inwestycja w Digital Signage w sklepach Tesco jest w trakcie realizacji. Monitory są zainstalowane w hali głównej oraz w strefie przykasowej - dodaje wiceprezes M4B.

Przeczytaj także:

Sprawdź ceny w skelpach Tesco

Sprawdź ceny w sklepach Piotr i Paweł

Sprawdź ceny w sklepach Alma

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7623
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.