Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Nowy system bonusowy w Makro

Wysokość bonusów zależy od wartości zakupów. Detalista sam decyduje, jaki rabat 'wypracuje". W należących do hurtownika halach pojawiły się też oznaczenia typu "ten towar najchętniej kupują klienci systemu delivery" - podają "Wiadomości Handlowe".
Reklama

Nową politykę cenową Makro wdraża już od pewnego czasu, więc dla stałych klientów zmiany nie są rewolucyjne. Jej założenia są takie same dla wszystkich, choć właściciele sklepów Odido mogą liczyć na dodatkowe korzyści przy zakupie produktów marek własnych ARO, Fine Food i Fine Dreaming. Filarami programu są: gwarancja najniższej ceny (Makro zwraca różnicę, jeśli tego samego dnia klient znajdzie u konkurencji identyczny produkt w niższej cenie), cotygodniowe kontrolowanie cen oferowanych przez innych dużych hurtowników i lokalne hurtownie oraz gwarancja najniższej ceny na rynku (Codziennie Najniższa Cena - chodzi o artykuły przemysłowe, także marek własnych Fine Food i Fine Dreaming). Jest też nowy system bonusowy - wysokość rabatów (2­‑5 proc.) zależy od tego, ile pieniędzy klient zostawia w Makro.
Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.