PARTNERZY PORTALU
  • Partner portalu: EY
  • Partner portalu
  • Partner portalu

Obsługa i indywidualne traktowanie klienta siłą małych sklepów

Autor: dlahandlu.pl 7 lipca 2010 09:54

Obsługa i indywidualne traktowanie klienta siłą małych sklepów

Miła obsługa i indywidualne podejście są silnym atrybutem małych sklepów osiedlowych. Ponad 70 % Polaków ocenia tego typu sklepy bardzo pozytywnie wynika z najnowszego raportu firmy MAKRO Cash & Carry .

Polscy konsumenci oceniali sklepy osiedlowe pod względem trzech głównych kategorii: wyglądu, obsługi i oferowanego asortymentu. Uzyskane wyniki jednoznacznie wskazują, że największą siłą małych sklepów jest miła obsługa i indywidualne podejście do klienta. Miłe podejście było szczególnie istotne dla młodszych klientów zamieszkujących duże miasta. Z kolei mieszkańcy wsi znacznie częściej wskazywali elastyczność w obsłudze np.: możliwość kupowania „na kredyt". Bez względu jednak na miejsce zamieszkania, większość respondentów oceniła obsługę w tego typu sklepach na bardzo wysokim poziome.

Małe sklepy osiedlowe zebrały także dużo pozytywnych ocen za swój wygląd. Większość respondentów oceniła go bardzo pozytywnie. Mimo iż pod względem asortymentu, małe sklepy nie mogą konkurować z dużymi hipermarketami, respondenci ocenili ofertę produktową jako raczej szeroką lub zdecydowanie szeroką. Krytycznie do asortymentu sklepów osiedlowych, podeszli tylko młodzi mieszkańcy dużych miast, którzy wybierali odpowiedź „raczej ograniczony", zdecydowanie najczęściej. Najprawdopodobniej negatywne oceny w dużych miastach wynikają z dużej konkurencji, szczególnie w postaci supermarketów i hipermarketów.

Polscy konsumenci lubią sklepy osiedlowe, głównie za to, czego nie dają im wielkie hipermarkety, do których na zakupy chodzi się przede wszystkim z oszczędności.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7834
Ilość aktualnych ofert: 472067

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.