Od początku roku Spar otworzył 21 sklepów. Sieć skupia się m.in. na polityce category managementu

Spar systematycznie rozbudowuje sieć swoich placówek franczyzowych. 3. sierpnia otwarty został sklep w Zabrzegu (woj. śląskie – 467 m2), 4 sierpnia swoje otwarcie miały natomiast dwa kolejne sklepy – w Koninie (woj. wielkopolskie – 450 m2) oraz Szydłowie (woj. świętokrzyskie – 200 m2). Do końca miesiąca otwartych zostanie jeszcze pięć sklepów z logo SPAR – w Wielkich Drogach i Dziewinie (woj. małopolskie), Sosnowcu (woj. śląskie) oraz w Łodzi (woj. łódzkie) i Radlinie (woj. śląskie). We wrześniu z kolei planowane jest otwarcie kolejnego supermarketu w formacie Eurospar.
Od początku roku sieć powiększyła się o 21 placówek. Najwięcej przybyło sklepów w formacie SPAR – to supermarkety o powierzchni od 200 m2 do 1000 m2, posiadające pełen asortyment suchych produktów spożywczych oraz różnego rodzaju produktów świeżych – głównie owoców i warzyw, produktów nabiałowych i mięsnych.
Sieć SPAR to obecnie już ponad 240 sklepów. Oprócz poszerzania zasięgu regionalnego, sieć SPAR koncentruje swoje wysiłki na rozbudowie oferty marek własnych, w tym w segmencie premium, i polityce category managementu, upatrując w tym obszarze duży potencjał wzrostu i budowy marży dla sklepów.