Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Od początku roku Spar otworzył 21 sklepów. Sieć skupia się m.in. na polityce category managementu

Pomimo pełni sezonu wakacyjno-urlopowego Spar Polska nie zwalnia tempa. Tylko w pierwszym tygodniu sierpnia miały miejsce trzy otwarcia sklepów. Z końcem lipca otwarty został 2. sklep w Tychach, a na sierpień planowanych jest jeszcze kilka otwarć
Reklama

Spar systematycznie rozbudowuje sieć swoich placówek franczyzowych. 3. sierpnia otwarty został sklep w Zabrzegu (woj. śląskie – 467 m2), 4 sierpnia swoje otwarcie miały natomiast dwa kolejne sklepy – w Koninie (woj. wielkopolskie – 450 m2) oraz Szydłowie (woj. świętokrzyskie – 200 m2). Do końca miesiąca otwartych zostanie jeszcze pięć sklepów z logo SPAR – w Wielkich Drogach i Dziewinie (woj. małopolskie), Sosnowcu (woj. śląskie) oraz w Łodzi (woj. łódzkie) i Radlinie (woj. śląskie). We wrześniu z kolei planowane jest otwarcie kolejnego supermarketu w formacie Eurospar.

 Od początku roku sieć powiększyła się o 21 placówek. Najwięcej przybyło sklepów w formacie SPAR – to supermarkety o powierzchni od 200 m2 do 1000 m2, posiadające pełen asortyment suchych produktów spożywczych oraz różnego rodzaju produktów świeżych – głównie owoców i warzyw, produktów nabiałowych i mięsnych.

Sieć SPAR to obecnie już ponad 240 sklepów. Oprócz poszerzania zasięgu regionalnego, sieć SPAR koncentruje swoje wysiłki na rozbudowie oferty marek własnych, w tym w segmencie premium, i polityce category managementu, upatrując w tym obszarze duży potencjał wzrostu i budowy marży dla sklepów.

 

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.