Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

ODIDO: Chcemy otwierać rocznie 200 nowych sklepów w nowym koncepcie

- Bardzo wierzymy w nowy koncept sklepów ODIDO i chcemy, aby w ciągu roku powstawało ponad 200 nowych sklepów - mówi Irmina Trefoń, starszy kierownik ds. rozwoju franczyzy w firmie Makro Polska.
Reklama

- W październiku został otwarty nowy sklep ODIDO w zmienionym formacie. Do zmian skłoniły nas zmiany rynkowe i postępujący rozwój franczyzy. Osoby prowadzące sklepy spożywcze chcą pracować z odpowiednimi partnerami - mówi Irmina Trefoń.

Nowy format sklepów ODIDO

Jak podkreśla Irmina Trefoń, minęło 11 lat od otwarcia pierwszego sklepu ODIDO, więc jest to najlepszy czas ku temu, żeby wprowadzić nowy format, który odpowiada na wyzwania rynku. 

- Nowy format to przede wszystkim dopasowanie do lokalizacji, w którym znajduje się dany sklep. Jest więc model sklepu miejskiego oraz taki przeznaczony dla mniejszych miejscowości. To, czym chcemy się wyróżnić to wspólne budowanie z franczyzobiorcami modelu biznesowego. Dodatkowo zmieniliśmy wizualizację sklepu tak, żeby poprawić doświadczenie zakupowe klientów. Wprowadziliśmy nowy asortyment i stawiamy na produkty lokalne, gdzie ich dobór tworzymy wspólnie z franczyzobiorcą prowadzącym sklep - mówi przedstawicielka Makro Polska. 

Przyznaje, że bardzo ważnym elementem, który ma wyróżniać ODIDO, są różnego rodzaju usługi. I tak jak w mieście punkt kawowy stał się już standardem, to w mniejszych miejscowościach może to być bardzo dobry wyróżnik sklepu. 

ODIDO - wsparcie dla franczyzobiorców

- Zanim zaczęliśmy budować wsparcie dla franczyzobiorców, zapytaliśmy się ich czego potrzebują i jakie są ich największe bolączki w biznesie. I okazało się, że są takie elementy, nad którymi chcieliby z nami pracować wspólnie. Jest to między innymi rozwój, czyli potrzeba szkolenia siebie i swoich pracowników. W związku z tym rozwijamy projekt "Akademia Handlu Detalicznego" - przyznaje Irmina Trefoń.

Kolejną rzeczą jest praca z asortymentem. - Wprowadzamy planogramy, które pozwolą franczyzobiorcom skuteczniej i lepiej zarządzać półką - dodaje.

- Bardzo ważnym elementem jest także digitalizacja. Jesteśmy otoczeni przez nowe technologie i w Odido też nie może tego zabraknąć. W najbliższej przyszłości będziemy pracować nad aplikacją dla klientów sklepów - podsumowuje Trefoń.

Rozwój sieci Odido w koncepcie Elevate

Przypomnijmy, 23 października 2021 r. w miejscowości Wrząca otwarty został pierwszy sklep marki Odido, powstały w ramach Elevate – międzynarodowego projektu rozwoju detalicznych sieci franczyzowych. Wraz z nim Makro Polska rozpoczyna przebudowę całej sieci lokalnych punktów handlowych. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.