Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Odido ze świąteczną kampanią reklamową

„ODIDO. Miło na co dzień” – to hasło świątecznej kampanii reklamowej sieci ODIDO, która rusza 6 grudnia br. Na aktywności składa się spot telewizyjny  oraz reklama internetowa. Akcja potrwa 3 tygodnie, do 24 grudnia.
Reklama

Kampania kładzie szczególny nacisk na promocję sklepów ODIDO, jako sieci oferującej szeroki asortyment produktów w atrakcyjnych cenach. Jej celem jest również budowanie emocjonalnej więzi z marką.

Idea kreatywna spotu opiera się o bajkowy motyw Czerwonego Kapturka, który w humorystyczny sposób nawiązuje do zbliżających się świąt Bożego Narodzenia i ma na celu promocję świątecznej oferty sklepu.

Na intensywną, trzytygodniową kampanię składa się 6 różnych spotów telewizyjnych. W każdym z nich prezentowane zostaną 2 produkty z asortymentu ODIDO. Aktywności prowadzone będą w największych stacjach telewizyjnych, m.in. w TVP1, TVP 2, Polsacie, a także w Internecie.

Sieć franczyzowa ODIDO, zrzeszająca pod jednym logo ponad 2000 osiedlowych sklepów spożywczych, powstała w 2011 roku z inicjatywy MAKRO Cash and Carry.

MAKRO posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej firmy wynosi około 300000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce ponad 5500 osób.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum