Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

OFZ szuka lokalizacji dla nowego konceptu

10 września w Warszawie na ulicy Zwycięzców 32 (Saska Kępa), nastąpiło otwarcie pierwszego lokalu spółki w nowy koncepcie pod marką „Organic Zielone Oko", co zarazem stanowiło wprowadzenie na polski rynek nowej, ekologicznej marki, która jest czymś więcej niż ekologiczny sklep typu convenience. Po przetestowaniu nowej koncepcji sklepu spółka będzie szukać kolejnych lokali w odpowiednich miejscach tj. w dzielnicach, w których konsumenci świadomie poszukują żywności dobrej dla zdrowia.
Reklama

Organic Zielone Oko jest to sklep typu convenience - oferujący konsumentom ekologiczne produkty niedaleko miejsca zamieszkania. Lokal ma również część bistro zrealizowaną we włosko-francuskim stylu, gdzie klienci mogą spożyć na miejscu przygotowane przez personel kanapki, ciabatty, słone isłodkie przekąski, croissanty, koktajle i soki owocowo-warzywne oraz kawę i herbatę.

- Jednocześnie Organic Zielone Oko to jeszcze coś więcej niż ekologiczny sklep typu convenience, ponieważ lokal posiada jeszcze trzecią część, jaką jest mini piekarnia, gdzie na oczach klientów wypiekane jest różnorakie pieczywo – w głównej mierze na zakwasie i  z mąk ekologicznych. Tak, więc Organic Zielone Oko to sklep, bistro i piekarnia w jednym - opisuje firma.

Przypomnijmy, podczas VII FRSiH Sławomir Chłoń, prezes OFZ, zapowiedział, że sieć będzie się rozwijać w oparciu o franczyzę. - Szacujemy, że do sieci dołączy ok. 100 sklepów w ciągu najbliższych pięciu lat - powiedział.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.